grrrr....

Idag har så mycket gått som inte jag vill.
Kiano var bortlämnad och jag leta lägenhet, inget ledigt i det området som jag vill. När jag väl kommit hem för att parkera bilen och hoppas på en varm kaffe och lite frukost, kl 13.00 så upptäcker jag att någon j-vl har parkerat på min plats och dubbelt! Nej så får man inte göra i min värld, här knackas det dörr hos grannarna, vem kan äga en röd Fiat? absolut igen, jag tuttar och skriker till absolut ingen nytta. Jag bestämer mig tillslut att parkera mallorca parkering! det vill säga att jag puttar lite på Fiaten och låter dom få stå och pussas lite.
Arg som ett bi har jag näst intill tappat matlusten då jag nu inte kan få sitta i lugn och ro med mitt varma kaffe och nybakade majsbröd, av en slump tar jag mig ut för att titta till bilen (då min står väldigt dumt till) vad får jag se om inte en röd Fiat som försöker smita iväg..... så lätt ska dom inte få det, galen gravid kvinna spinger ner i näst högsta fart och skäller ut ägaren så det ryker. Han ber om ursäkt och säger att han är son till en boende här, jag kunde ju ha sagt något till hans pappa, VAD?
Hur f-n ska jag kunna veta vem hans papa är? och dessutom hade jag knackat på hans pappas dörr och självklart visste han inte vems röda Fiat det var.
Tog det slut där, nope! Min långpromenad vart kortpromenad då barn var på ingång och mami var i stort behov av en toalett. Vit soffa fylldes med målarfärg, försök till att skruva ner något som Papi skruvat upp slutade i kaos!
Bränd elefant och trasigt värme element en laptop som vissar varningskylt om att nu går jag sönder, spara det viktiga. Ett försök till att dra lite i ett gummiband för att få upp lite ryggmuskler, Kiano tycker att just det bandet skulle passa bra som skärp.
Jag ger upp och hoppas på att det går något bättre imorgon.

Kiano verka ju helt klart haft än bättre dag än jag, Sorry min Darling om jag vart på dåligt humör, du undrar säkert vad det var för monster som intagit din mamis kropp idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0