Jag hinner inte

med, vi är sâ aktiva pâ den senaste tiden sâ jag märker knappt att Lia har blivit 17 mânader, nästan ett och ett halvt âr gammal. Vilket pâminner mig om att nästa mânad gâr mitt mobilkontrakt ut sâ jag kan skaffa mig en ny mobil. Vi har fullt upp nu med karate, mamma dotter eftermiddag (självklart är det en kanelbulle inblandad), ponnyridning, filmkvällar och sâ ska vi fâ in parklek och matlagning pâ detta. Det börjar uppenbara sig för mig att ett barn är inget barn och tvâ barn (ej bebis) är mycket jobb och planerande, nu äter vi inte efter kostcirkel och regelbok men jag gâr pâ min egen tro att ett ordentlig mâl om dagen (det vill säga pâ skola och dagis) räcker, sâ fâr middag bli av bas sorten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0