Regn

När ska regnet hitta till oss och vi kan pâbörja vâr höst? Jag vill ha lite höstmys och a varma scones med te frukost, gâ till jobbet när det är mörkt och komma hem när det är mörkt, tänka pâ alla kläder som barnen mâste ha pâ sig och fundera pâ när man mâste byta till vinterdäck. Nu vet jag inte när man byter till vinterdäçk i Sverige eller vad för sorts kläder man bör ha pâ sig nu. Däremot är det sâ mycket lättare att ta sig upp pâ morgonen när det är ljust och roligare att hitta pà nâgot pâ eftermiddagen (som är kväll i Sverige), jag tar gärna mina scones med en iste pâ stranden. I en mầnad framât kan man fortfarande ta sig till stranden och om en mânad i Sverige är juldekorationer nästan pâ väg upp, men nog finns det dagar som jag skulle kunna byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0