Trött

Jag är trött och åter trött, efter det ryggskottet försvann så lyckade jag häromdagen vakna med nackskott (heter det så?). Jag är på riktigt uselt humör och mina två små monster gör allt för att inte underlätta det för mami, som tex sätta på sig sommar skor 5 minuter innan skolan börjar, hälla ett kopp te över sig två minuter innan skolan börjar, en hel juice över hela sig och vagn när vi måste gå halva stan runt i kyla och blåst. Favoriten är när dom skriker och skriker och varför inte skrika lite till både av glädje och för att vi är arga. Sen när det äntligen är helg så passar vi på att hoppas i mamis säng och slänga sig över henne för på morgonen gör det inte alls ont.
Men se så trött den ena kan vara, den andra lyckas jag iallafall få i säng vid 9, pust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0