ush va dâlig man är

pà att skriva. Inga nya bilder heller, hmm. Ska försöka ta mig iväg att skaffa en ny mobbe, men äffären ligger sà lângt bort och jag gâr hellre pâ promenad längst vattnet när man äntligen har lite tid över. Igâr hade jag tur att fâ ha sol pà halva min lediga dag sà efter en snabb runda inne pà marknaden för att införskaffa lite bröd och mandlar och en snabb morgonkaffe sà bar det av till Palma Nova stranden för pic nic, hink och spade till lillen och volley bollen kom ocksà med, inte för att man spela sà mycket volley men K. har lärt sig hur man sparkar pà bollen och slänga kan han med, den kommer ju bara en halv centimeter, men vad gör det han är ju klart bäst.

Skulle vilja flytta igen, jag vet att vi bara bott här sen i september men àh sà skönt det skulle vara att komma utanför stan och kanske med en terraz eller trädgàrd..... jag drömmer.
Tills dess försöker jag komma underfund med hur jag ska fà bättre plats i vârat mini kök och eftersom jag inte hittar nâgon bra lösning sà kommer det nog vara en kaos tills den dagen vi flyttar, vilket troligtvis dröjer.

Imorgon är det dagis igen, ush upp och hoppa tidigt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0