singelmamma,

för en vecka....
Papi har âkt iväg pà jobb sà K och jag kommer ha fullt upp, vi invigde veckan med att springa runt pà stan efter en dags arbete och i 35 grader varmt för att leta efter en cyckel, alltsà inte till mig. Jag har blivit anti tre hjuling och stödhjul, sà vi provar cycklar utan pedaler, men det lutar nog àt en lite dyrare modell som man kan sätta pà pedaler sen....... än sà länge nâdde han ej ner till golvet sà mami har tid att tänka lite till.

vi avslutade dagen med att gà till parken, där Kiano fick för sig att knuffa sina amigos, som mami var snabb med att säga att sà gör man inte... vi väljer dà med att slà mami?
 - KIANO, man slàr inte mamma och inte sina kompisar-
Vi kommer till stunden dà vi ska gà hem och màste sitta i vagnen, absolut inte vi skriker och strätar emot........ allt detta kan jag tâla, vad jag inte förtsàr är varför spanska mammor mâste sta och viska bakom min rygg??? tror dom inte att jag ska förstà? likasà gammelmormor som skrek högt varje gâng K. knuffade nâgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0