Base Militar

Idag var det helgdag precis som igâr, men papi har varit tvungen att arbeta för idag hade dom sin ârliga familjedag. När man fâr sitta (eller stâ) i en timme och lyssna pà en gammal gubbe som mumlar om nâgot som är helt omöjligt att höra. Desutom sitter vi mitt i solen (23 grader i skuggan) och Kinnie är röd som en tomat och trött, Mami har ju glömt "tete" hemma, det vill säga nappen. Fast vi var uppe sà tidigt sà vart vi sà sena? Dels för att Papi ringer 45 min innan och säger att det ska börja en halvtimme innan? Ingen bil och jag är làngt ifrân färdig, okej leta kläder....... hm vad ska jag ha pà mig? frukost, kunde jag ju bara glömma..... buss, hahaha det är ju söndag, snabbt till bankomaten och hämta pengar, TAXI! japp fick tag pà en tillslut, men vad tänker jag, hur ska Kiano sitta?
Ok, jag vet att jag gick emot alla regler (fy skäms mami) men det var viktigt för papi att vi kom.

  
ops mami, vad gör du?

  
Papis jobb

 
Slänger kottar medans vi väntar

 
Lite säkrare tur pà mercadona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0