Gör en paus...

i sitt arbete.... Japp jag jobbar "woho". Ska översätta en webbsida och tycker att efter tvâ timmar fâr jag ta en snabb paus.

Igâr var det Lucia och vi firade det med filmdag i regnrusket, tror att jag var sjuk? gick inte ut pâ hela dagen, eller jo en fem minuters walk med hunden. Men sen vände vi soffan och poppade popcorn och mös framför datan med animerade filmer :), vi somnade en efter en i omgângar men jag lyckades göra nâgot vettigt framât kvällen, eftersom det inte vart nâgon promenad uppàt Plaza Cort för att se Lucia tâget sà valde jag att avsluta min byrâ som nu är sprängfylld med kläder, kanske är bra att man inte har nâgra pengar sà man kan köpa mer *s*.




http://www.rentxholiday.com

sidan som jag översätter, grymt snygga hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0