Julmys,

men ingen julkänsla.

Idag var Kiano och jag inbjudna pà mysigt julmys, jag provade första glöggen för i âr och kanske den sista?
Kiano ât sig mätt pâ sina nya favvo kakor.... PEPARKAKOR! han börjar fâ till ordet nu Pepkak eller nâgot liknande, men när han inte ârkar sà skriker han kex och hoppas pà att jag ska ge honom rätt? Just nu sk det vara pepparkakor till frukost mellis och middag,hmmm hur ska vi klara oss efter jul? Snälla IKEA sluta inte s´Lja efter jul....... hâller tummarna. Eller ja man kanske har tur att han hinner tröttna pà dom om jag trycker i honom tillräckligt mânga?
Medans jag funderar pà hur vi ska lösa detta ska jag se till om jag kan hitta lite julstämning...... hmm, var kan jag ha gömt den i âr?




Inte bara pepparkakis som lockar.



men är han inte snygg, när han gâr pà marknaden med Mami för att köpa bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0