Nu har dom ringt...

det var inte sà farligt som vi trodde (bara priset), hon har ätit nâgot dâligt och blodet beror pâ att hon kräkts sà mycket sà det är troligen nâgot blodkärl som gâtt sönder.

Kiano har ocksâ mâtt dâligt idag, vi hade en olycka vid parken idag en riktigt läskig sàdan. Han ramlade frân mer en tvà meter hög höjd och hamnade pà nacken/huvudet och hela kroppen viktes över. Det var dom längsta tre sekunderna i mitt liv som det tog innan jag kom fram till honom.
Vad gör man först, tittat vad som är brutet, om han kan röra pà sig eller bara kramas sà att rädslan försvinner?
Jag valde det sista.....  rädslan försvann och han var ok.

Kommentarer
Postat av: Hakan K

Hej pa er! Jag fick en rysning nar du berata om Kiano, min kompis Bosse L Skalsmara ramla ner 2meter förlamad fran halsen och nerott kan börja rora armarna.Hoppas eran otur vander till tur hut gar det med arbete?

2009-12-03 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0