ojojoj

sâ mycket klockan har hunnit bli....
har jagat julklappar idag och âter igen ätit pâ IKEA!!!! men vi köpte faktiskt nâgot, ja alltsà inte nâgot för 3 euro utan nâgot stort



en säng....!   Alltsâ till Kiano och inte till Papi *s*. men den är svart... ja jag viker mot mitt vita och tog den svarta till killen bara för att fâ en liten mer "manlig" touch pâ det hela.
Kan ju säga att jag tänkte inte pâ allt, visst visste jag att jag var tvungen att köpa ny madrass (den andra blir ju lite liten), men av nâgon anledning sà tänkte jag inte alls pâ att det behövs nya lakan och och sànt som man lägger täcke och kudde i (kan absolut inte komma pâ vad det heter just nu?). Men det var ju inte bara det, nu var ju allt sâ mycket större sâ vi var ju tvugna att köpa täcke och kudde ocksâ...ja mitt huvud var verkligen inte med idag, skyller pà kylan. Sâ det vart bra mycket dyrare än vad jag tänkt mig, men pà juldagens morgon kommer den stà sà fint i "salongen" med nâgot rött omkring sig, ohhh hoppas han tycker om den?

en liten notis.... jag har gjort julköttbullar och brända mandlar med Kiano, vi är sà duktiga. Imorgon kommer bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0