Slutet gott!

6 timmar kvar och sen är det januari.
Här ligger bâda gubbarna och susar sött i soffan, den ena sjuk och den andra.... ja han sover ju siesta varje dag. Som sagt ingen plats för mig, sà jag fâr sitta vid mitt "stora" köksbord och komma pâ ideer pà sânt som jag vill pyssla med. Vill sy sâ mycket men problemet är att det saknas en symaskin och förhand tar pâ tok för lâng tid, hinner ju tröttna innan jag kommit halvväggs.

Som sagt vi kör pà den lugna stilen nyâr och jag hoppas mer pà att det blir fint väder imorgon och alla är pà bra humör sà vi kan göra en mysig utflykt, första dagen är viktigare än den sista :)


Satt och funderade pâ hur jag firat dom senaste nyâren.....
04/05- första âret pà mallorca och jag jobbade
05/06- hemsk, jag vart slagen
06/07- hade precis träffat gubben och hade en underbar kväll
07/08- kom hem frân BB samma kväll, var ganska slut
08/09- mina föräldrar var pà besök... synd att ni inte kan fira med oss i âr

nästa nyâr ska jag ha stor barnfest (klart föräldrar är välkomna) i min nya lägenhet som jag hoppas skas införskaffas 2010!?!

Bye Bye 2009 kommer inte sakna dig

Kommentarer
Postat av: Hakan K

Har far ni en god fortsatningshalsning fran Ingaro

Mamma och jag hade en lugn nyarsafton Christian var pa stan och jag hoppas den inte var lugn for det skall den inte vara.mailade dig kom det fram?

Sag en flygstol 499 kr da blev vi sugna.

Hoppas pa nyårsbilder.



Hakan

2010-01-01 @ 13:16:40
Postat av: FOTOGRABBEN

Sv; taaaack! :D



allt bra med dig idag? ^^

2010-01-03 @ 21:32:05
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0