vintern är här,

äntligen kanske man kan fâ lite julkänsla, för nog har det varit och är fortfarande kallt idag, brrrrr. Fast nu har jag upptäckt varför jag valt allt lämna sverige (för gott), jag tâl inte kylan, jag och kyla är inte bästa vänner helt enkelt den kryper in i mig och vill inte försvinna utan ger en sàn där rolig effekt att jag huttrar och blir kissnödig?
Kiano fick ett stort leende pà läpparna när vi gick och köpte att par fina vinterskor och sà har han fâtt ett par bruna vantar med rosa detaljer :) hehe, mami gillar lite tjejdetaljer, han passar ju sà bra i det även om det finns dom gammalmodiga spanjorerna som är helt säkra pà att han är en liten duktig flicka som vill hjälpa mamma!?! Japp det är vad folk snackar om pà gatan *s*


Min underbara chimenea, värmer hela familjen gott





Se som hon njuter av värmen

  

Jag ocksà, medans jag funderar vad det ska bli för knoppar pà min fina byrà

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0