Chili sin Carne



igàr kom papi hem med en lite râtta, nio mânader och tydligen haft ett helvete förrut, flyttade han inte in hos oss sà skulle han hamna allt närmare himlen.
Jag som sagt har ju gàtt och väntat pà min chiuaua, men ser ut som jag fàr vänta ett tag till.




Ni skulle ha sett ögonen pà lillen, äntligen kan jag fà laga mat utan att nàgon drar av mig byxorna.

Just nu jobbar jag för fullt, igâr var det helt ok, hader bastant jobb under hela kvällen. Fick ju däremot den trevliga överaskningen att paron slutat betala ut till mig den 18 feb.... det vill säga förra vecka och här har jag trott att jag hade inkomst till april. Sà lite tur hade man även om det blir nàgra 100 mindre denna mànad (igen), och sà trodde man att det skulle bli bättre när man börja jobba.


Men det finns ju inget som säger att man inte kan gà och fika med Mami...

   







min lille börjar bli stor och ingen tjej i Palma gàr säker...... hm, kanske farligt att lämna med papi?

Nu är det frukost som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0