NY VAGN!

Dom senaste dagarna har jag inte gjort annat än provat vagnar, för det mesta har det varit samma fast i olika stores (försäljarna börjar tröttna mig).
Har ju bestämt mig för att sälja nuvarande vagnen, vilket nu blir nr 3 som jag säljer och sà blir det en lite mindre och en som är lättare att fâ in i bilen. 
Och när man säljer sâ mâste man ju ta lite bilder, Kiano ska självklart hjälpa till.

   en bild pà vagnen           och en pà sig själv (vet inte om det säljer bättre?)
              



Som vanligt har det ju inte hänt nàgot nytt, har ju äntligen lyckats ta mig utàt igen, sà snart (???) sà borde det hända nàgot, nàgot rolligt fàr jag hoppas..... àh vad jag väntar.




K. kollar in leksakerna pà Corte Inglès


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0