SOL!!!

Igàr när vi kommer hem frân kyrkis sà upptäcker jag att ännu en gâng sà har nâgon j*a hund har bajsat utanför vâran dörr, precis där man ska rulla in vagnen. Blir man pà bra humör dà eller? och inte fick man nâgon kanelbulle heller, Kiano valde att äta bàda tvâ och fler vâgade jag inte köpa *s*.

Men jag kan iallafall titta pà mina fina blommor som vi fick fràn födelsedagsbarnet i lördags.
                                                                                                     
Att gà pà kalas har som sagt sina fördelar.


Tre hela dagar med underbar sol, kanske inte sà konstigt att man inte skrivit pà ett tag.

Titta vad vi njuter av solen.

 

Idag var mami sà duktig och fixade lite bröd och korv för att ta med till stranden, sà vi höll oss inte riktigt till dom spanska tiderna idag, utan det vart lunch pà svensk tid.
Och om mindre än en timme sà ska jag ta mig iväg till Palma Nova pà arbetsintervju, vi fàr se hur det gàr, tror att jag fàr det om jag vill men vet inte om det kommer gà bra om jag jobbar kvällstid? Jag fâr helt enkelt tänka igenom innan jag säger nàgot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0