tillbaka till magaluf

Läkan är fixad, det var varmvatten behàllaren som gâtt sönder och som tur var upptäckdes det i tid och allt kan lösas med lite màlarfärg.

Idag har jag varit ute i magaluf..... ojojoj, inte för festande, utan för att provjobba pà en resturante. Màste säga att jag var riktigt duktig, hade alla ytterkläder pà mig, eftersom jag fortfarande gâr pà paro sà fàr jag inte inte ens provjobba och hur hade dom tänkt sig att jag skulle hitta ett jobb?
Men, men vi skulle lösa det tills imorgon och dà ska jag köra ute pà golvet, även fast det bara var pà prov sà tror jag att jag blir kvar till slutet av säsongen.
Nu ska vi bara se hur vi kommer kunna lösa allt med vad det gäller tider, ibland önskar jag att vi hade mor och far föräldrar lite närmare, men allt gâr om man bara vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0