Fredag Kväll

Ush va fort denna vecka har rullat iväg, är ju redan fredag.
Ringde angàende jobbet pà Rotger och det första han fràgar är om jag har erfarenhet av att jobba pà klinik ...-Nej-  okej dà behöver du inte komma pà intervju. Que?
Här fungerar det sà att om du tar ett jobb erbjudande frân paron (a-kassan) sà fàr du ett papper som ska tas med till intervjun för att sedan lämnas tillbaka stämplad.
Och eftersom jag ej kunde fà nâgon stämpel var det ju bara att vandra upp till paron igen för att förklara, hmmm. Men jag har däremot blivit kallad pà en annan intervju, en plats som är ledigt pà ett dagis.
Jag skulle helst vilja sätta Kiano där, men tyckte att det var i lite hög prisklass nu när jag stâr utan jobb, sà jag passade pà att söka ditt istället *hehe*. Platsen är ledig fràn och med i februari, sà det är bara att vänta och se (hàller tummarna).

Jag har äntligen fàtt lite tid att läsa i min bok (mias systrar) som är grymt bra, men nu läste jag ngt pà aftonbladets hemsida att allt skulle bara vara pàhittat??? och tydligen har det blivit stora diskusioner om detta, fràn min sida blir jag bara glad om allt är pàhittat och att dessa kvinnor ej har blivit misshandlade av sina partners.

Som vanligt är det jag som hoppar i säng sist här, gubben ligger och snarkar brevid mig här i soffan och Kiano ligger och sussar gott i sin säng, men det är ju ocksà enbart dà jag har tid och sätta mig ner för att kunna skriva ngr rader :)
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0