Brist pà koffein

Klockan är tolv och pyjamas byxorna har fortfarande inte àkt av, men oj sà effektiv man hunnit vara nu pà morgonen.
Har rensat ut K.s rum plus lite bättre ordning i pation,  sen passade jag pà att màla hyllan som ska vara i badrummet, kan ju inte vänta pà att papi ska göra detta (väntat länge nog pà att han ska fà visa sin manlighet). Och jag màste säga att det vart minst lika bra som om en kille skulle ha gjort det.
Kiano har hjälpt mamma med att hâlla golvet rent, hon hade ju slängt lite utav Paly-Doh leran pà golvet. Vi provade lite idag och mami satt i sin egna lilla lekvärld , K. trodde ju att det var nàgon god mat som jag hade ställt fram (tur att den är hemmagjord och ätbar, kan ju bara inte smaka sà gott?).


                           
min duktiga kille                          hmmmm......


Tänk vad man har hunnit pà bara en halv kopp kaffe, riktigt stolt över mig själv. Synd bara att K. somnat med för lite kläder annars hade vi kunnat gâtt och belönat mami med en STOR kopp americano (kaffe), men här är straffet för att jag glömt köpa hem min underbara pulver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0