San Sebastián

Ännu en fiesta här hos oss, igàr var det BBQ och konserter runt om i stan, men vi valde att hâlla oss hemma dà vi sàg att himlen hade valt att öppna sig (känner inte riktigt för att bli sjuk igen). Däremot sà valde vi att gà pà solskenspromenad bort mot Portixol, Kiano valde att gâ en större del av caminon själv (kan man bli stoltare som mamma?). Ush, vi har fortfarande inte fàtt hyllorna màlade och har en känsla av att det kommer dröja ett tag till *hmmm* Igàr valde jag att ta en promenad inne i centrum, bara för att TITTA.... vad hittar man, jo en mysig sittdel till vagnen, om den var sà mysig vet jag inte, men den skulle ta bort värmen pà sommaren och hâlla värmen pà vintern??? Och sà ràkade det ju bara att vara den sista *s*, just nu sitter den fint i vagnen och àkpàsen som hade gàtt sönder är nu lagad, plus att vi köpte en skinnfäll men den värmer hellre mamis rumpa i soffan. Själv har jag haft riktig lyx här i helgen, igâr fick jag en timmes huvudmassage och idag har bâde fötter och rygg haft det riktigt mysigt (tack papi, du är bäst). Nope nu är det mina virkade Babylegs som gäller, tanken är ju att jag ska bli klara med dom innan värmen kommer.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0