Trött

Âh va trött jag âr.... vi började morgonen kvart i nio dà lilleman puttade mamma ur sängen för han vill se "los lunnis"  (spanskt barnprogram) sen var det bara att göra frukost och förberedda för lunchen, för jag har bestämt att lilla familjen ska ut och motionera innan vi ska gà pà 1 àrs kontroll (även om lille har varit ett àr i nästan hela tvà veckor).
Och sà har vi ju hunnit tittat pà guarderia, vi har hittat en som är nära hem och riktigt billig om man jämför med andra :/ kanske inte var riktigt vad jag hade tänkt mig (allt sàg sà gammalt ut) men det viktiga är ju att Kiano trivs och att vi känner oss bekväma att lämna honom där.
Och sà har vi ju varit inne pà tredje dagen med enbart skrik för att kunna somna, sà just nu ligger han här brevid mig i soffan (sovande) och jag har äntligen efter lite mat och nervarvning fàtt satt mig framför internet, tanken var att jag skulle fortsätta läsa i min nya bok -Mias systrar- som verkar grymt bra (har bara hunnit 10 sidor *hehe*), om jag fràgar gubben snällt sà kanske han gör en te och lite massage (man kan ju drömma) sà jag kan läsa 10 till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0