Vi har en dag utan Papi!

Idag sitter Papi pà guardia (vakt) tills imorgon bitti sà jag och Kiano har myst hela dagen eller det var tanken...
Tyckte det sàg ut som det var sol ute när jag vaknade sà jag hade tänkt att vi skulle ta en làngpromenad, visst vart det promenad men upp till paron dà dom ringt om ett erbjugande pà ett jobb, sà det var bara att vandra upp till Plaza España för att se vad dom hade att erbjuda. Imorgon ska jag ringa för en intervju pâ Clinica Rotger (ett sjukhus), ska bli intressant att se vad dom har att erbjuda?
Eftersom det inte vart nàgon promenad i solen längst vattnet (var inte sà mycket sol) sà tog vi en tripp förbi parken, lilleman mâste ju fà leka av sig efter den lânga turen igàr :)
Väl tillbaka hemma igen och lite pàfyllnad av energi sà vart jag sà uttràkad sà vi passa pà att gà bort till Porto Pi (köpcenter) där vi lyckades fynda ett par blà mockasiner (made in sweden) och en mysig fleece pijama allt som allt för 15.80 euro, vilket kap.
Som sagt tanken frân min sida var att vi skulle mysa idag.... det tyckte inte Kiano,den halvtimme lànga promenaden tillbaka passade han pà att gràta lite (mycket), vi lugnade ner oss när mamma sjöng -nyss träffade jag en krokodil- men jag màste säga att jag tröttnade lite ;)
Och nu efter mycket om och men sà har unge herrn somnat och jag har äntligen fàtt äta lite middags mat (rester fràn gàrdagens utflykt). Och nu ska jag se om jag kan fà fram Selma pà svt (har försökt i en timme nu?) och fungerar det inte sà är det nog sängen som lockar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj! Vilken mysig bild på dej och Kiano! Ha det bra! Kram från oss i kalla Sverige

2009-01-16 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0