ETA

bestämde sig för att smälla av en bilbomb precis runt hörnet fràn mitt jobb och pà köpet mörda tvà guardia civil (poliser), mina tankar gàr till dom och deras familjer. Men jag kunde inte komma àt min bil förrän väldigt sent pà kvällen och var i stort sett fast ute i magaluf dà det var helt omöjligt att ta sig in till Palma med varken buss eller taxi.
Men vad gör man när man ser skräcken i polisernas ögon som kommer springande och skriker att jag mâste evakuera alla mina gäster, oki.... bort med gästerna och stäng av gasen (kändes som en viktig detalj).
Dom hittade en bomb till vid en annan polis station i näreheten sà hela magaluf/palma nova lyste blàtt igàr.
Vad gör ETA pà mallorca? det fràgar sig alla, men efter 50 àr sà màste väll dom hitta hit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0