igàr fick jag ta gubben min till akuten,

han ringer mig pà jobbet och frâgar om jag kan komma hem sà fort som möjligt, han hade ont i hela kroppen och hade inte reagerat när Kiano hade gràtit och sà hade febern gàtt upp och ner hela dagen med problem att andas.
Som sagt det var bara att stänga köket och rusa hemât, tror att jag höll ganska bra hastighet pà autopistan? Passerade även en fullt pàtänd bil, minne av värmeböljan.

Väl inne pà akuten sà passade K. pà att skaffa lite nya vänner, men han fick nog alla att mà lite bättre när han pratade med mormor i mobilen. Han har fattat det Hár med att göra en massa gester när man pratar i telefon, man ska gärna ta nâgot varv i väntsalen och hänga lite sà där coolt mot en stol, men det bästa var när han slängt pà luren och mormor försöker ringa  och Lykke Lis lât gâr igàng och K. börjar dansa, kan han bli charmigare?

Med papi var det OK, han hade tvà bollar som växt till sig i halsen som gâtt sönder när han ätit, sà det hade runnit blod ner i magsäcken. Sâ nu är det smoothie diet som gäller i fem dagar, han fâr enbart dricka och äta pureér, jag har riktigt roligt med att hitta pà olika smoothies *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0