Pussgurkan!

Lördagmorgon och jag ska snart àka iväg och jobba. Bytte min lediga dag denna vecka sà att min companjera kunde gà pà en 4th of the july fest? hmm, engelsmän som bor och jobbar i spanien ska fira  USAs självständighet, kan ni se det ironiska i det?
Men jag var snäll ändâ även om jag mâste jobba en x-a dag tills nästa lediga dag.

Igâr tog vi äntligen en sväng förbi stranden och nu är det konstaterat att Kiano ÄLSKAR att leka i sanden, det här med att gâ i vattnet är vi fortfarande försiktiga med, men han sitter gärna ner och lâter vâgorna skölja upp över fötterna.
Hink och spade med lite blott sand och K. är världens lyckligaste.

Storfavoriten just nu är att pussas, att pussa mami och papi är ju klart bäst, häromdagen fick han en puss av en tjejkompis som är lika gammal som K. ni skulle ha sett lyckan i ansiktet, det lilla leendet och sâ nöjd.
Det nya för nu är lângpussar och med klappningar pâ huvudet, ser man honom inte sâ drar han hârt i huvudet man mâste ju se till att man fâr det man vill ha.
Hoppas pussperioden hâller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0