lediga dagen,

min lilla älskling har fâtt dragit upp sin första pint idag, mami hade ledig dag men av nàgon anledning sà hamnade sonen min bakom baren min och han snappate upp ganska snabbt var dricksen skulle osv, good boy.

 och sen har vi roat  oss med att köpa en blomma inne pà marknaden och ätit en mysig (mid)sommar lunch med mammas egnagjorda köttbullar och min alldeles egna potatissallad.
Màste ju vara lite nöjd trots allt *hehe*

vi tog en runda inne pà damavdelningen pà corte inglès och hellt plötsligt ser jag hur herr expediten stàr och smâr fnissar ât oss????  Kiano har dragit ât sig den dyraste bikinin och sitter och suger pà den, tur att killen hade sinne för humor.




playan




blomman




lovar att bilen stod still

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0