spöken?

allting började med att jag skulle torka av bordet pà terassen (pà jobbet) och ser att min bil har flyttat pà sig??? den är ca 5 meter längre bak och mycket längre frân trottoaren än vad jag parkerade, hmm, här är det nâgot skumt. Höll pâ att bli galen, kollade handbromsen en extra gâng och om det var nâgon som parkerat in i bilen men ingenting.
Sen fâr jag veta av nâgra gäster att dom var pà väg att bärga bort bilen, tydligen visste inte bärg gubben att jag var tillâten att parkera där, för fabror polisen sa att han skulle ställa tillbaka bilen.

Vad händer om inte sen, slangen till gasen hoppar ur medans jag har mat pà planchan som ligger för grillning, inte sà normalt?
Sen väljer en fin vit tallrik att ramla ner och missa mitt huvud precis med krossar tvà ägg istället, hmmm.

Tiden rinner iväg och klockan börjar närma sig tolvslaget och jag ska äntligen sätta mig ner och titta pà en film och Äta min middag....... pang...
Hyllan med alla böcker och filmer ramlar rakt ner (över hunden), bara att börja städa och mina fina Lowew solglasögon är nu ett minne blott.
Ok, dags att värma middagen igen, film..... japp, den väljer att hoppa sà det vart ingen Mama mia, okej inga problem jag surfar lite pà nätet istället, nope, datan hänger sig.
Vad finns det dà kvar mer än att gâ och lägga sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0