1 pà natten och màste sova....

hinner inte med nâgot vettigt nu för tiden, eller?
Har jobbat dag i dag och K. fick tillbringa dagen hos franska grannen, men nog hann jag med en promenad och lekstund i parken för att sedan sitta i tre timmar för att skriva om menyn pà svenska. Nu är det bara att hoppas att dom betalar för alla tre timmar. Sà min lediga ensama kväll vart inte sà mycket roligare än sà och jag som hade fixat en riktig tjejfilm att mysa med.
Har upptäckt att man njuter sà mycket mer av dom smâ sakerna, ledig dag = snabb en timmes promenad, picnic pà stranden och leta hink runda pà Toys R Us för att sen äta middag pà IKEA , för att sedan falla i djup sömn redan kl tio pà kvällen.
ush, säsongen har ju inte ens börjat... haha, vill se vad jag har för ork om nâgra veckor.

   mys.....


  ikeas muffins är ju klart bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0