lilla jag..

hâller pà att somna och mâste snart âka och jobba, minimalt med sömn men imorgon ska jag ha en ledig dag och med all säkerhet kommer det regna, det stod det i tidningen?

Fortfarande ingen kamera som är tillgänglig, men mobbe är pà väg mâste ju bara ta mig upp till butiken, kanske imorgon om det ända inte ska lysa nâgon sol pà himlen.

Kiano Kiano Kiano....... puh, vi skriker för att vi gâr ât fel hâll eller för att mami bara säger nej. Kan ju säga att unga herrn är rätt sà bestämd av sig och nytt för dagen var att slà mamma sin, vad gör man om inte behâller lugnet och kramar om lite hârdare, nâgon gâng mâste han ju tröttna? Han vill sâ mycket och blir ännu argare när vi inte förstàr sà nu hoppar det ut lite mer ord.
Ord som sägs:
Chili - Hunden
Tack - vid rätt tillfällen
Mama - när vi är pà myshumör
Hola - när vi hälsar pà granntanten
pst pst - för att locka pà hunden som mami och papi

tror att det var nâgot mer men just nu gàr hjärnan pà lâgvarv, har ju trots allt halva munnen sovande efter ett tandläkarbesök, japp har lagat en tand...... tror att det är tand nr 4 eller 5 i mitt 27 âriga liv sâ lite stolt màste man ju vara.

Undra om man inte ska stänga ögonen en liten stund, har ju trots allt lagat en massa mat idag sâsom cous cous med kyckling och en massa kokta grönsaker och sà har jag gjort kikärtscurry röra som är tänkt inför morgondagens pic nic? och sist men inte minst äppel och banan kompot, allt detta har jag gjort samtidigt som man lämnat pà dagis, gâtt pà promenix med hund, testat arbetsskor, tandläkare, hämta pà dagis och mata unge och en massa skrik och allt detta pà fyra hela lânga timmar...... man är kanske lite supermami iallafall *hehe*

SIESTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0