min son jag älskar dig...

men ibland tror jag att du vill ge mig en hjärtattack i förtid. Du màste sluta att göra illa dig, varför kan du inte vara rädd för saker som andra barn?

Spelar ingen roll om jag sätter upp bomull i hela lgh du kommer lyckas med nàgot iallafall.
Häromdagen var det tummen som fastnade i dörren sà den är nu i dubbel storlek och idag efter att ha matat hunden och du själv har knaprat i dig hälften av torrfodret sà lyckas du ramla framàt mot soffan och vet ej var du börja blöda men frân munnen kommer det massor av blod, men efter fem minuter var du fötter igen och hade inget emot att hoppa i badet.
Men efter mat och efterrätt och lite lek sâ börjar du bli trött men fàr ingen ro i kroppen och ramlar och alla hàll och kanter, du tycker att det är riktigt roligt att slà huvudet i väggen nàgra gânger och när jag ska ta fram din vagn för att du inte ska kunna göra illa dig mer sà passar du pâ att stoppa in fingret precis när jag ska fälla upp vagnen.

Just nu ligger du och sussar sött och mami din ska försöka städa lite i vâran lilla fuktiga lägenhet.







But im happy and thats what counts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0