min dag igàr,

vart inte alls som jag tänkt mig. Allt var perfekt tills det jag lämnat Kiano pà dagis och tagit hunden pà promenad, sen skulle jag ha en ynka timme till mig själv för att lägga en ansiktsmask och fixa hâret,naglar- ja allt för att kunna se bra ut för kvällens middag med jobbet.
Men Papi ringer och säger att jag mâste skynda mig upp tills hans jobb om jag vill ha bilen idag och eftersom jag behövde bilen för att âka och firma alla papper och lämna ett Curriculum och ta mig till Porto Pi för att införskaffa en klänning inför kvällen. Bara att ta bort leran som jag fâtt upp i ansiktet och ta mig en halvtimmes promenad och bilen var min, snabbt ut och firma alla papper och fâ sista lönen.... hmmm, min bonus var grymt liten och fick mig pà dàligt humör och bättre vart det inte när dom snodde mobilen frân mig inne pà banken (där fick jag fÑor att jag hade all koncentration pà pengarna). Stackars papi han väntade pà att jag skulle ringa för att veta om jag kunde hämta honom fràn jobbet, men jag var pà jakt efter ett nummer sà att jag kunde spärra mobben för att sen rusa upp och hämta gubben sen hämta barn för att âka och fixa ett nytt simkort sà att jag kan ringa igen.
Men trots allt detta sà hann jag göra mat (pan oli) och ta Kiano till parken.
Var 20 min sen till middagen, men men jag hade väll en anledning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0