plugga och lusseflätor

snabb frukost pà perriton (svenska cafèt) och sen iväg till svenska kyrkan för att hjälpa till och göra lusseflätor inför marknaden om tvâ veckor och lite tjöt med andra mammor. Gubben och lillen tröttnade fort med jag lyckades hâlla kvar dom för lite mat som bjöds pà, köttfärssoppa och varmkorv (mums), men sen var det dags att âka men sà fort vi kom hem sà smet jag ut igen, sà nu sitter jag âter igen pà perriton med näsan i min nya minidator och läser pà om den engelska grammatiken..... känner att jag mâste gà igenom den svenska igen för det har samlats för mânga dammrâttor där *s*
Nej dags att âtergà till mina verb nu..... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0