snart dags att hämta lill plutten

tänkte att vi ska ta oss ut till IKEA och köpa nâgot rolig julpynt, det vi hade hemma sà sà trâckigt ut och eftersom vi är coola människor sà màste vi nog piffa upp det lite *s*
Men det vill säga om jag kan slita mig fràn cafèt jag sitter pà, har fâtt en làng timme hellt i lugn och ro för att skriva om mina superlative adjectives och conjunctions, försöker nu hitta pà en rolig historia med sammansättningar sà att det ska vara lättare att komma ihâg. Problemet är att nu stâr det helt still i huvudet, ajajaja. Jag fàr klura pà detta när jag strosar runt pà IKEA,mmmmmmmmm kaffe och muffins? eller en varmkorv?

Ni fâr titta pà vackra bilder pà mig tills jag kommit pà min historia :)

    hmm, so serious

   jag kan le även om jag är koncentrerad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0