1:a lediga dagen

och inte för att man har hunnit stressa ner, men jag har varit effektiv.
Vi börjar morgonen som vanligt, torka kiss frân valpen (börjar bli en del av vardagen nu), frukost till K. som alltid väljer att börja gràta och skrika nej när jag ställer den pà bordet, men 15 minuter senare sà âker det ner i magen?
Sen fick Kiano för sig idag att det var dags att testa pottan???? sà han bad mami snällt att ta av blöjan och ingen tröja ville vi ha pà oss? sen tycker han att pottan ska vara uppe i soffan? han berättar snällt att det är caca han vill göra (bajs), - ja min älskling du fâr jätte gärna bajsa i pottan-.
Han har i allafall pottan i handen när han väljer att kissa och bajsa och han var duktig som sa till innan, men efter en snabb dusch innan vi mâste springa till dagis sà väljer han att fortsätta men denna gâng satte han sig i ett hörn inne i badrummet för mami hade ju tagit bort pottan.
När hunden äntligen börjar fatta att man ska göra sina saker ute sà är det bara att börja med nya tag med näsa bebe.

Sen har man fortsatt sin lediga dag med att gà bankrunda för att beställa nya kort och en sväng förbi konsulatet för att skicka efter ett nytt körkort, 37 euro vill dom ha för det!?
Sen har jag varit sà duktig att fixa in mig pà en arbetsintervju tills imorgon *woho* och sà har jag satt mig ner för att plugga lite grammatik, nu saknas bara att gà och hämta Kiano fór att sedan vandra en halvtimmes promenad bort till kyrkis.
En ledig dag har gjort mig gott, men oj sà bra jag kommer sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0