Cupping,





Snygg va?

Jag har testat en kinesisk metod som kallas cupping, jag väljer vad som helst nu efter tvà veckor svullen mage och illamâende, hade jag varit gravid hade jag förstàt varför men nej sà var inte fallet.
Dom "vanliga" läkarna har inte förstât var som var fel med mig men han satt pà kopparna och klämde lite och knakade ryggen och gav mig en puss i pannan och sa att jag fick inte drika mer mjölk och sànt, det skulle lösa alla problem och mitt ansikte skulle bli vackrare. Ett vackrare ansikte tackar väll ingen nej till *s*
Samma kväll som jag fick diagnosen valde jag att äta amerikanska pannkakor med ost med kummin, bara för att säga Hej Dà och välkommen laktosfri mat.
Ska tillbaka nästa vecka sà vi fâr se hur vacker man blir dà? Har redan haft okända människor fràgat vad som hänt, nàgra tror att jag blivit slagen och andra tror att jag har varit med i en olycka.

Okej, väntar med spänning pà vad detta ska ge för effekt... fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0