Halloween

och jag ligger sjuk.
Som tur var fick Kiano fira Halloween igâr pà dagis, en riktig snygging mâste jag säga.






Japp han är min och jag är stolt *s*
Själv vart jag sen till min intervju bara för att jag ville se Kiano, men det var det värt, tog en vit lögn och sa att jag gàtt vilse (ops). Men jobbet var inget för mig ändà sà jag tackade nej och gick därifrân, efter det att jag ringt en massa samtal till england. Jag skulle frâga om deras timeshare och att det var bästa tiden pà âret att sälja nu??? du vet typ en sàn där jobbig telesäljare fast jag skulle fà kunden att sälja. Som sagt ingen fast inkomst allt berodde pà hur mânga kunder jag fick ihop per mànad och gjorde jag inte tillräckligt bra sà skulle jag âka ut, som sagt inget för mig.

Vàran halloween vart inte som jag tänkt mig, men en sväng förbi IKEA han vi, med köttbullar och en ny tv möbel, lite feber hindrar mig inte frân att âka till svensk landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0