Nej, nu säger jag upp mig som vuxen.







Jag har tröttanat pà alla ansvar och sànt som tillhör, jag väljer att ga tillbaka nâgra âr, eller ja ganska mânga âr.
Du vet den där tiden nár man inte tänkte pà nâgonting, utan bara pà sig själv och ingen kunde stâ ivägen för dig, kan du tänka dig att det faktigst fanns en sàdan tid. Den enda tiden jag har att tänka pà mig själv är när jag gâr ut och gâr, men det brukar alltid sluta med att jag tánker pà vad jag kan laga till middag, du vet vad mâste ätas och vad har vi hemma?
Och även om jag skulle hitta lite mer tid till att tänka pà mig sà finns det ingen tid att utöva det i praktiken, hur gör alla andra? Alla tips är välkomna, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0