okej är nästan säker pà

att det är jul nu, igâr var jag och hämta ut ännu ett paket frân posten :) och denna gâng var det frân mor min, med mockasiner och strumpor med riktiga gummiproppar under (sà svàrt att hitta här), alltsà detta var till Kiano och inte till mig. Jag fick en underbar svart liten box som gav mig en târ i ögat, boxen i sig var väldigt fin men innehâllet var desto mer pyssligare. En start till att börja med scrapbooking *thjoho* nu ska jag bara hitta tiden att göra det.... hmmm, jag ska akta mig vad jag önskar, snart har jag hur mycket tid som hellst.
Sen hade jag en mama tidning som hâllt mig sällskap idag pà jobbet (ganska lugn dag med mycket blâst och regn) och jag vet inte varför men en mama tidning fâr mig alltid pà bra humör och full av inspiration :)

Nu är det knappt en timme kvar pà denna torsdag och jag försöker plugga, har äntligen blivit klar med UNIT 1 (bara 19 kvar), ska bara renskrivas och skickas iväg pà rättning.
Dags att fortsätta innan fredagen träder i kraft och tack Ingarö för det fina paketet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0