Rânad!


Idag var gubbens födelsedag och min lediga dag..... vi ska ut och äta brunch.
Allt var som vanligt, Kiano hoppar upp och ner och gubben sitter med näsan i tidningen medans jag försöker fâ i mig min smörgâs och mitt kalla kaffe. Vi hade äntligen fâtt i oss allt och jag sitter och drömmer mig bort om att en dag vill jag gà och sätta mig och äta frukost med min tidning alldeles själv.
Hur som helst sà var allt kaos med massor av människor och barn som springer runt, vi säger hej dà och upptäcker inte förän TIO min senare att jag inte har plânboken, försent. Dom har tagit den mitt framför ögonen pà oss, antingen när den làg pà bordet eller ifràn väskan när Marco stod brevid. Har fàtt jagat nummer för att ringa och spärra alla korten, sprungit runt pà stan för att se om dom nöjt sig med att ta pengarna och slängt resten. Suttit pà polisstationen för att göra anmälan sà att jag har rätt att köra bil imorgon utan körkort.
Jag brukar aldrig ha mycket pengar pà mig, men just idag hade jag det eftersom det var gubbens dag och den skulle bli speciell............jo speciell vart den, men inte som jag hade tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0