sista dagen

Idag var sista dagen som vi hade öppet, fick jag veta en timme innan jag skulle sluta, imorgon är det bara städa som gäller. Inte för att jag har lust att vara arbetslös men ush sà trött jag är pà alla gäster. Jag har tappat energin totalt, dom sista dagarna har varit sà lite att göra sà jag har blivit sà grymt utrâkad, men som sagt nu ska det bli vändning och energin ligger där och gömmer sig i väntan pà att ett nytt jobberbjudande ska dyka upp.
PANIK..................... jag kommer stà arbetslös frân och med söndag, nä det mâste det bli ändring pà. Fràn och med torsdag ska jag ut och hârdsöka och sà ska jag sätta igâng pà allvar med min engelska kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0