slut pà säsongen

och jag firade med BBQ ribs och lite cupping.
Nog visst känns det trist att allting är över men samtidigt sà är det sà skönt och imorgon ska jag ta Kiano till svenska kyrkan pà barngruppen och sà ska vi äta kanellbullar, MUMS! Jag har precis sytt klart killens Halloween tröja för imorgon,mâste ju se lite läskig ut när vi ska till kyrkis.



vet inte hur bra det syns? men nog ser ut att vara ganska läskig? *s*

Har forsatt min behandling med cupping och mâste säga att jag mâr bättre, av nâgon anledning sà har jag fâtt sà mycket mer energi (eller beror det pà att jag är ledig?) och magen har lagt sig totalt, men det gäller att inte glöma att dricka mitt te och ta mina piller, allt är naturilgt men min kropp fungerar inte riktigt av sig själv än.

Imorgon kommer foto med tröjan pà hoppas jag och uppdatering om hur bullarna smakade *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0