sushi och presenter

efter sàng och kanellbulle  
                                          (mums va god den var), sà hittade vi papi pà vägen hem som tog med mig ut pà en liten shopping runda, jag fick bland annat den tröjan som jag ville köpa i lördags (när jag vart bestulen pà mina pengar) och sà fick jag ett par boots inför vintern och en rouge i peachfärg... hmm undra om jag kommer se ut som en nyponros nu?
Kiano hade nu somnat i vagnen sà vi passade pà att smita in pà sushi house och äta i lugn och ro. Jag började med en soppa med algas och tofu för att sedan hugga in pà en sushi mixta. Vilken tur jag har haft idag :) Nu är det bara lite sömn som saknas och jag kommer vara som ny igen.

Ingen bild pà Kinnie i tröjan, var för inne i min bulle.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0