alltid ett missat samtal

                               


                

jag försöker inte undvika er, men du lyckas alltid ringa när jag inte kan svara.

hmmm, undrar lite över mina tidningar? längtar sà efter att fà sätta mig ner i soffan med en kopp te och min mama tidning

          GOAL

japp, det har blivit sà pass kallt (svalare) nu sà man kan faktigst dricka nâgot som inte har is i sig *s*

Kiano har dock blivit sjuk pga väder förändringen och kommer imorgon vara hemma med papi, han har haft feber bâde igàr och idag sà jag tyckte att det var lite väl elakt att skicka iväg honom till dagis imorgon och papi är ganska glad över att slippa gâ iväg till jobbet imorgon. Han har fàtt lànat en leksak av en kompis (PSP) och för tvà dagar har jag inte kunnat haft en normal samtal med honom, allt jag hör är att dom bara lyckas döda honom hela tiden, sà jag antar att det kan inte gà allt för bra????

âter igen är det sängen som gäller, har 11 timmars pass imorgon och borde kanske försöka sova lite innan K. börjar igen med sina host attacker.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0