om det ändà fanns mer timmar,

önskar sà att det fanns mer timmar pà dygnet ellr om bara nâgot sà litet som nàgra minuter extra pà varje timme? Sà mycket jag vill göra och sà lite som jag hinner och det känns som jag är ständigt sen till allting, men de verdad sà är jag ganska duktig pà att vara i tid (iallafall till jobbet), även om det betyder att jag mâste ligga i 140 pà motorvägen (120 är tillâtet). Jaja, jag har fàtt tillsägelse, ellr rättare sagt gubben min har fàtt tillsägelse av en kollega *ops*.

Men om jag hade en massa tid över sà skulle jag fortsätta med min virkning, mâste ju göra lite pasteler till lillkillen och sà skulle jag vilja lagga lite mer rolig mat, du vet experimentera lite och sà vill jag studera lite... eller ja ganska mycket, hmmm, sà vill jag ha tid att gà ill gymet och självklart att vara med min familj. Min kille skulle föredra om jag tog mig lite tid till att sitta ner i soffan och kanske titta pà en film??? var ju ett tag sen.

Men i dag är det lördag och jag har firat med att vara ledig *yeah* och det brukar ju vara pà lördagar som jag brukar fà lite tid över till att skriva en liten veckorapport *s*

VECKORAPPORT!

                  

misha, ay que guapa!


          

palmas gator


   

pà väg...


  

favorit cafèt och äntligen dags för frukost




sen lyckades kameran âka ner i vagnen, men vi lyckades ta vâra 1000 steg efter maten och sà har jag varit duktig att lämna ut lite CV:n.

Nej nu börjar ögonen âka neràt och jag har lite att göra innan sängen ropar.

Kommentarer
Postat av: Hakan Karlsson

Skont att hora att det ar bra dar Har i SVERGE burjar det bli skont att ta pa sig en jacka nar man går ut med Bianca men en skon host,nu ar det snart ett ar sen fa se vad vi hittar pa.

2009-09-13 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0