väntar svar...

idag har jag friat!

Japp, jag har friat till gubben min och nu väntar jag pâ svar.
Det är sâ att han är bortrest och sitter mitt ute pâ den spanska landsbyggden, sâ han vet inte riktigt om det än, men jag har lämnat ett meddelande pâ Facebook!

För inte sâ länge sedan pratade jag med en klok dam om hur svârt det kan vara att leva i ett förhâllande och ännu svârare när man har smâbarn, vad vi ocksà kom fram till att inte blir det lättare när man kommer frân tvâ OLIKA kulturer.
När jag sedan berättade att ena dagen hatar jag honom och nästa dag älskar jag honom, dâ fick jag svaret av den kloka damen - men dà finns det iallafall känslor!
Och det är ju klart, det finns ju känslor och kärlek, varför ska vi dâ gâ bakât? Jag tycker vi satsar framât, nu väntar jag bara pâ att han ska se sitt lilla meddelande lângt där ute pâ den kalla landsbyggden med knappt nâgon internet uppkoppling. 


                               Kärleksbevis

                           


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hoppas på det bästa =D Vilken fin blogg du har skapat. Hittade den via din facebook för ett tag sen. Jätte kul att se och få följa med vad som händer med dig och din lilla familj.



Många kramar

Rosie

2010-04-16 @ 07:02:51
Postat av: karin

You Go Girl!!

2010-04-16 @ 08:28:33
URL: http://mammaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0