Jag måste vara en konstig mamma.

Jag låter min son springa fritt in och ut hos grannarna, fast jag flera gånger påpekar att det går att säga till om han stör.
Jag stänger ständigt grinden till vägen och alla andra tittar konstigt på mig - dom undrar varför jag jämt går och stänger den fast jag kommer från andra hålet.
Jag låter min son leka med sladdar! - ja inte för att jag vill det heller, men han är grymt facinerad utav dom.
Jag låter min son bli smutsig i parken
Jag låter min son få skrika och göra konstiga oljud
Jag låter min son få bada ute istället för att duscha
Jag låter min son få leka med kastruller ute
Jag låter min son få springa naken
Jag låter min son klättra på stenmuren
Jag låter inte min son äta vad som helst, så som choklad och chips mm.
Samtidigt som hunden får sitta fastkedjad för att hon blir så uppspelt

Jag är en konstig mami, men då får jag väl vara det.
Jag har mina bestämda punkter, precis som Kiano och ibland krockar vi totalt och kaos uppstår.
Men antar att det ska vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0