GLOW!

Något sådant måste jag ha, syns inte magen eller man kanske tror att det är "mulliga" former?
Inte allt för länge sedan vart jag utbjuden på några öl, alltså han tyckte att vi skulle gå ut nästa sommar?
En ung kille vart så glad att han fick mitt business card och tyckte att det skulle jag inte gjort för då kunde han ringa mig, okej det var ju lite tanken av det hela fast i jobbsyfte.
Igår hade jag en 18 åring hängades halft ur bilen för att försöka få tag på mitt nummer.... när jag frågade hur många barn han ville ha så såg att lite smått förvirrad ut, jag pekade bak i bilen och berättade snabbt för Kiano att- titta där sitter en "pappa"-  Han och Kiano vart snabbt bästa vänner innan dom rullade vidare.

Kan det vara den berömda gravidglowen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0