underbara morgon slutade helt fel

dagen flyter på väldigt bra, jag hinner ha en snabblunch ute i solen och påbörja min "dyra" ansiktsbehandling som jag skulle få från Marco.
Kiano är på bra humör när jag hämtar och vi bestämmer oss för att åka och köpa en gran!
Jag skulle bara ta en liten smal väg för att komma ner på stora vägen för att slippasvänga runt hela rondellen vid köpcentret. Smal väg betyder måtande med minilastbil och folk mitt i gatan och jag ska vara den snälla och backa och släppa förbi... min bil är trasig! såg inte den grymt låga stolpen som nu tryckt in bakdelen på min bil plus lyse, hur jag nu lyckas med det på ca 3kmh/h?
Snälla pojkar som hjälper till och TEJPA min lilla bil och utskällning av kärringdjävlar för att jag står i vägen och att jag har dålig hyfs?
Gran blir det, men ack så ful, lampor hittade jag till granen, ush isvita lampor som lyser näst intill blått och deco hade jag ju knappt heller så miffo gran och trasig bil, någon har parkerat på min parkering när jag lyckas komma hem och åter igen trampar vi i hundskitt för att ngon använder min parkeringsplats till rastning av deras hund(ar).
Den glada nyheten kom idag, då jag fick veta att jag inte har någon försäkring på bilen och jag får inte förnya den, knappt jag fick skaffa en ny med ett annat bolag.
Nu har jag betalt 550 euro på nu försäkring och min chock elräkning på 400 euro plus att om jag avbryter min ansiktsbehandling så blir jag skyldig att betala en viss del i alla fall.
Det är nu jag önskar att jag kunde vinna på lotteri men eftersom jag inte spelar så är chansen ganska liten.
Adios semester som var så efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0