Underbara morgon!

Idag har vi haft en lugn och helt underbar morgon.
Kiano ligger i sängen och klockan ringer - mami jag är trött -  tar min arm och vill att jag kramar honom!
För att sedan låta mig gå ut med hunden så att hon slipper göra sina behov inne, vilken lycka för mami. När Kiano sen upptäcker att mamis hemmagjorda bröd är slut (näst intill katastrof) så bestämmer sig lilleman att en korv med korvbröd går ju precis lika bra tillsammans med lite o`boy. Inget skrik för att borsta tänder klä på sig kläder och mami får en liten stund för sig själv?
Kiano leker och tittar på TV och när jag hostar till så kommer han springande för att kolla om jag är ok.
Ett litet ynkligt skrik fick han till när han skulle in på dagis, men då sprang jag fort så att min morgon fick fortsätta vara perfekt!



Här har han så fint ställt upp tåg och bilar på sladden till strykjärnet, fantasin är det ju inget fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0