2 dagar som jag icke fick logga in?

Blogg.se tyckte att jag skulle ta en paus och tänka lite!
Och visst har jag tänkt men inte har jag blivit klokare för det. Prata, jo med alla andra förutom den som jag skulle behöva prata med! Men men, vi tar Babysteps och då pratar vi om en mini nyfödd bebis!

Försökte mig till och med på lite semelterapi igår, då pratar vi inte om att äta så många som möjligt utan gröpa ur, mixa och fylla, kanske skulle ha provat en iallafall?

hmmm, sitter och funderar om jag kan skriva något positivt? .......................tänker...........................

nä nu har det gått 5 minuters tänkande och har inget att komma med just nu! Det var något jag tänkte på tidigare idag, men den lilla tanken verkar ha gömt sig i något litet hål!

Jag ska nog lyckas hitta något tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0